BESTELLING & LEVERING
Zowel voor België als Nederland geldt dat we je bestelling gratis thuisbezorgen via brievenbusverzending.
Zowel voor België als Nederland geldt dat we je bestelling gratis thuisbezorgen via brievenbusverzending.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Wij versturen onze bestellingen met PostNL. Bestelling op werkdagen voor 16:00 uur, worden dezelfde dag nog verzonden. PostNL beloofd 95% van alle zendingen de volgende dag te bezorgen. Wij kunnen daarom alleen beloven dat wij het in ieder geval dezelfde dag nog op de post doen. Wij zijn daarna helaas volledig afhankelijk van PostNL.
Is er ook een optie voor meer zekerheid?
Ja, die is er. Tijdens het afrekenen heb je 2 opties: Gratis brievenbuszending en Verstuur als pakketje. Bij de keuze voor Verstuur als pakketje krijg je van ons ook nog een track en trace code waarmee je de zending online kunt volgen. Pakketjes hebben een grotere kans om de volgende dag bezorgd te worden.
Besteld op | Gratis brievenbuszending | Verstuur als pakketje |
Maandag | Dinsdag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag | Dinsdag |
Op maandag bezorgd PostNL geen brievenbuszendingen meer. Hebben wij op vrijdag iets verzonden dat op zaterdag niet is bezorgd? Dan is de eerstvolgende bezorgddag voor PostNL op dinsdag.
Moet ik thuis blijven op mijn bestellingen aan te nemen?
Nee, dat hoeft niet. Of je nu kiest voor een brievenbuszending of een pakketje. PostNL zal pakketjes altijd bij de buren proberen te bezorgen. Als er iets bij de buren wordt bezorgd, zal PostNL je daar via een klein briefje in de brievenbus over informeren.
Wij hebben ervoor gekozen om bestellingen te verzenden met PostNL. PostNL is een betrouwbare partij en zorgt voor een snelle levering van je bestelling. Bestellingen buiten Nederland worden ook met PostNL verzonden, maar worden uiteindelijk afgeleverd door het lokale postbedrijf.
Bestellingen die als pakketje worden verstuurd worden altijd voorzien van een tracking nummer. Dit nummer krijg je van ons per e-mail toegestuurd.
Kom je uit België en wil je wat bestellen in onze webshop? Dat is geen enkel probleem! Het enige waar je rekening mee moet houden is dat het soms langer kan duren om te leveren vanuit Nederland naar België. Wij houden altijd rekening met 2 tot 3 werkdagen alvorens de bestelling geleverd zal worden. Pakketjes worden vaak de volgende dag al aangeboden.
KLANTENSERVICE
Wij zijn telefonisch (+32 (0) 480 64 59 01) van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9:00 tot en met 16:00. Bij geen gehoor of buiten onze openingstijden om zijn wij altijd per e-mail bereikbaar.
Voor vragen of advies, kun je ons ook per e-mail bereiken. Je kunt ons een e-mail sturen op support@zilverana.nl. Wij zullen proberen om je zo snel mogelijk een reactie te geven.
Ons postadres is:
Patri Bas BV
Dorpsstraat 20
3990 Peer – België
Mocht je niet tevreden over je bestelling zijn dan heb je bij ons 14 dagen de tijd om je bestelling gratis terug te sturen.
Wij willen je vragen ons hiervan op de hoogte te stellen per e-mail of telefoon binnen 14 dagen na aankoop. Graag het product, indien redelijkerwijs mogelijk, retour sturen in de originele verpakking. Voor een snelle afwikkeling raden wij aan om een (kopie) van je factuur toe te voegen en je rekeningnummer mee te sturen.
Wat is jullie retour adres?
Voor Nederland :
Muntstraat 113
5931 LT Tegelen
Voor België :
Patri Bas BV
Dorpsstraat 20
3990 Peer
Moet ik de retour kosten zelf betalen?
Het terugsturen van een bestelling is gratis !
Na contactname met ons (email of telefonisch) , krijg je een retourzegel toegestuurd via email. Deze retourzegel is 5 dagen geldig.
Indien U niet gebruik maakt van deze retourzegel binnen de 5 dagen , is de kost voor retour voor rekening van de klant.
Voor elke bestelling zal maar 1 retourzegel aangemaakt worden ! Dit zonder enige uitzondering.
Indien U een andere manier kiest voor retourzending zal deze kost niet gecrediteerd worden , noch zal er enige vergoeding tegenover staan.
Is het product door ons verstuurd als brievenbuszending, dan dient je retour op dezelfde wijze teruggestuurd te worden. In geval van een pakketje kies je voor een standaard zending, aangetekend is niet nodig.
Wat krijg ik terug betaald?
Een consument heeft het recht om het product te bekijken zoals deze in een fysieke winkel ook bekeken kan worden. Eventuele waarde vermindering door schade door gebruik kunnen in mindering gebracht worden op het aankoopbedrag. Hierover zullen wij je na ontvangst van de retour informeren.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen
Wanneer krijg ik terug betaald?
Wij betalen iedere week op vrijdag credit facturen uit.
BETALEN
Betalen met iDEAL is de snelste en makkelijkste manier van betalen in onze webwinkel. iDEAL is een betaalmethode ontwikkeld door verschillende Nederlandse banken om de betaling van online producten en -diensten te vergemakkelijken.
iDEAL is beschikbaar voor iedereen die beschikt over een internetbankieren. Je rekent je bestelling af in je eigen vertrouwde omgeving van je eigen bank, na betaling kunnen wij jouw bestelling direct verzenden.
Wereldwijd zijn er al meer dan 150 miljoen rekeninghouders bij PayPal aangesloten en is daarmee een algemeen geaccepteerd en betrouwbare betaalmethode. Hoe werkt PayPal? Je eigen PayPal internetrekening is gekoppeld aan bijvoorbeeld je creditcard of je eigen bankrekening. Betalingen via PayPal worden door deze instantie automatisch geïncasseerd van je creditcard of bankrekening. Je laat dus nooit creditcard- of bankgegevens achter bij een webshop. Een PayPal betaling is vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling direct kunnen verwerken en verzenden!
Wanneer het totaalbedrag hoger is dan 250 euro dan zijn wij genoodzaakt om transactiekosten in rekening te brengen.
Met Mister Cash kunnen Belgische klanten online aankopen doen middels hun bankpas. Het voordeel van deze betaalmethode ten opzichte van een overboeking, is dat het bedrag direct bij ons binnen is. Bij de keuze voor een betaling door middel van een overboeking kan het enkele werkdagen duren voordat wij het bedrag op onze rekening ontvangen hebben, hierdoor duurt het langer voordat wij je bestelling kunnen verzenden.
Wanneer het totaalbedrag hoger is dan 500 euro dan zijn wij genoodzaakt om transactiekosten in rekening te brengen.
Je kan je bestelling ook betalen door middel van een overboeking, hiervoor kun je onderstaande rekeninggegevens gebruiken. Geef als kenmerk het bestelnummer van je bestelling op.
Rekeningnummer
IBAN: BE90 0015 7761 1232
T.n.v. Patri Bas BVBA