BESTELLING & LEVERING

Zowel voor België als Nederland geldt dat we je bestelling gratis thuisbezorgen via brievenbusverzending.

Zowel voor België als Nederland geldt dat we je bestelling gratis thuisbezorgen via brievenbusverzending.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Wij versturen onze bestellingen met PostNL. Bestelling op werkdagen voor 16:00 uur, worden dezelfde dag nog verzonden. PostNL beloofd 95% van alle zendingen de volgende dag te bezorgen. Wij kunnen daarom alleen beloven dat wij het in ieder geval dezelfde dag nog op de post doen. Wij zijn daarna helaas volledig afhankelijk van PostNL.

Is er ook een optie voor meer zekerheid?

Ja, die is er. Tijdens het afrekenen heb je 2 opties: Gratis brievenbuszending en Verstuur als pakketje. Bij de keuze voor Verstuur als pakketje krijg je van ons ook nog een track en trace code waarmee je de zending online kunt volgen. Pakketjes hebben een grotere kans om de volgende dag bezorgd te worden.

Besteld op Gratis brievenbuszending Verstuur als pakketje
Maandag Dinsdag Dinsdag
Dinsdag Woensdag Woensdag
Woensdag Donderdag Donderdag
Donderdag Vrijdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag Dinsdag
Zondag Dinsdag Dinsdag

Op maandag bezorgd PostNL geen brievenbuszendingen meer. Hebben wij op vrijdag iets verzonden dat op zaterdag niet is bezorgd? Dan is de eerstvolgende bezorgddag voor PostNL op dinsdag.

Moet ik thuis blijven op mijn bestellingen aan te nemen?

Nee, dat hoeft niet. Of je nu kiest voor een brievenbuszending of een pakketje. PostNL zal pakketjes altijd bij de buren proberen te bezorgen. Als er iets bij de buren wordt bezorgd, zal PostNL je daar via een klein briefje in de brievenbus over informeren.

Wij hebben ervoor gekozen om bestellingen te verzenden met PostNL. PostNL is een betrouwbare partij en zorgt voor een snelle levering van je bestelling. Bestellingen buiten Nederland worden ook met PostNL verzonden, maar worden uiteindelijk afgeleverd door het lokale postbedrijf.

Bestellingen die als pakketje worden verstuurd worden altijd voorzien van een tracking nummer. Dit nummer krijg je van ons per e-mail toegestuurd.

Kom je uit België en wil je wat bestellen in onze webshop? Dat is geen enkel probleem! Het enige waar je rekening mee moet houden is dat het soms langer kan duren om te leveren vanuit Nederland naar België. Wij houden altijd rekening met 2 tot 3 werkdagen alvorens de bestelling geleverd zal worden. Pakketjes worden vaak de volgende dag al aangeboden.

KLANTENSERVICE

Wij zijn telefonisch (085-4010595) van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9:00 tot en met 17:00. Bij geen gehoor of buiten onze openingstijden om zijn wij altijd per e-mail bereikbaar.

Voor vragen of advies, kun je ons ook per e-mail bereiken. Je kunt ons een e-mail sturen op support@zilverana.nl. Wij zullen proberen om je zo snel mogelijk een reactie te geven.

Onze postadres is:

Patri Bas
Antwerpsesteenweg 124 bus 40 2630 Aartselaar België

Mocht je niet tevreden over je bestelling zijn dan heb je bij ons 30 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen.

Wij willen je vragen ons hiervan op de hoogte te stellen per e-mail of telefoon binnen 30 dagen na aankoop. Graag het product, indien redelijkerwijs mogelijk, retour sturen in de orginele verpakking. Voor een snelle afwikkeling raden wij aan om een (kopie) van je factuur toe te voegen en je rekeningnummer mee te sturen.

Wat is jullie retour adres?

Patri Bas BVBA
jupiterweg 4
3893 GD Zeewolde

Moet ik de retour kosten zelf betalen?

De kosten voor het terugsturen van de bestelling vergoeden wij alleen wanneer het product defect ontvangen is of wanneer er producten geleverd zijn anders dan het bestelde.

Je dient je retour altijd op de goedkoopste wijze te verzenden. Is het product door ons verstuurd als brievenbuszending, dan dient je retour op dezelfde wijze teruggestuurd te worden. Past het product door de brievenbus? Gebruik dan een envelop met een postzegel. In geval van een pakketje kies je voor een standaard zending, aangetekend is niet nodig. Hebben wij gekozen voor een brievenbuszending en prefereer jij een pakketje? Dat is geen probleem! Houd er wel rekening mee dat wij alleen kosten voor een brievenbuszending crediteren.

Voor onze Belgische klanten
Woon je in Belgie dan raden wij aan om een retour te verzenden met DHL. De kosten van het retourneren naar Nederland met Bpost zijn 2 keer zo hoog als met DHL.
Bij DHL kun je online gelijk een verzendlabel aanmaken en printen. Het pakket kun je dan inleveren bij een DHL service point bij je in de buurt.

Wat krijg ik terug betaald?

Een consument heeft het recht om het product te bekijken zoals deze in een fysieke winkel ook bekeken kan worden. Eventuele waarde vermindering door schade door gebruik kunnen in mindering gebracht worden op het aankoopbedrag. Hierover zullen wij je na ontvangst van de retour informeren.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen

Wanneer krijg ik terug betaald?

Wij betalen iedere week op vrijdag credit facturen uit.

BETALEN

Betalen met iDEAL is de snelste en makkelijkste manier van betalen in onze webwinkel. iDEAL is een betaalmethode ontwikkeld door verschillende Nederlandse banken om de betaling van online producten en -diensten te vergemakkelijken.

iDEAL is beschikbaar voor iedereen die beschikt over een internetbankieren. Je rekent je bestelling af in je eigen vertrouwde omgeving van je eigen bank, na betaling kunnen wij jouw bestelling direct verzenden.

Wereldwijd zijn er al meer dan 150 miljoen rekeninghouders bij PayPal aangesloten en is daarmee een algemeen geaccepteerd en betrouwbare betaalmethode. Hoe werkt PayPal? Je eigen PayPal internetrekening is gekoppeld aan bijvoorbeeld je creditcard of je eigen bankrekening. Betalingen via PayPal worden door deze instantie automatisch geïncasseerd van je creditcard of bankrekening. Je laat dus nooit creditcard- of bankgegevens achter bij een webshop. Een PayPal betaling is vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling direct kunnen verwerken en verzenden!

Wanneer het totaalbedrag hoger is dan 250 euro dan zijn wij genoodzaakt om transactiekosten in rekening te brengen.

Met Mister Cash kunnen Belgische klanten online aankopen doen middels hun bankpas. Het voordeel van deze betaalmethode ten opzichte van een overboeking, is dat het bedrag direct bij ons binnen is. Bij de keuze voor een betaling door middel van een overboeking kan het enkele werkdagen duren voordat wij het bedrag op onze rekening ontvangen hebben, hierdoor duurt het langer voordat wij je bestelling kunnen verzenden.

Wanneer het totaalbedrag hoger is dan 500 euro dan zijn wij genoodzaakt om transactiekosten in rekening te brengen.

Je kan je bestelling ook betalen door middel van een overboeking, hiervoor kun je onderstaande rekeninggegevens gebruiken. Geef als kenmerk het bestelnummer van je bestelling op.

Rekeningnummer
IBAN: BE90 0015 7761 1232
T.n.v. Patri Bas BVBA